حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا

حرفهای شاید بی پردۀ آزیتا Instagram
بایگانی
آخرین نظرات
پیام های کوتاه
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
  • ۱۶ ارديبهشت ۹۳ , ۱۹:۰۹
    Boooooooo
۲۰
دی ۹۳

عروسکِ آقای آلوده رو یادتون میاد؟ همون که مثلا نقش منفی بود توی کارتون عروسکیه قطره که واسه صرفه جویی تو مصرفِ آب ساخته بودن ، خیلی سال پیشها... خیلی گشتم تو گوگل عکسش نیافتم! اگه یادتون میاد ، میخواستم بگم اگه بخوان واسش زن بسازن و اسمش رو بذارن خانومه آلوده باید از رویِ من بسازنش!!!!

روانشناسها میگن اینکه یه نفر دیر به دیر حموم بره، نشونۀ افسردگیه! خب در این موضوع که من نشانه هایی از افسردگی با خودم یدک میکشم هیچ شکی نیست ولی در هپلی بودنم  هم شکی نیست! :)))) یه دوستی داشتم دورانِ دبیرستان که منو میگرفت به بادِ انواع و اقسامِ فحشهایِ ناموسی و غیر ناموسی بخاطر اینکه حموم نمیرم! اما نه بخاطر اینکه کثیف بودم و احیانا اون از بویِ من در رنج بود ! نخــــــــــــــــــیر !! بخاطر اینکه به من میگفت کصـــــــــــــــــــــافد ،خدا در خلقتِ تو خیلی نامردی کرده، 10 روزم که حموم نمیری انگار نه انگار ،کثیف نمیشی ، خخخخخخخ شاید همین عامل منو در حموم رفتن، تنبل کرده، خب خیلی کم پیش میاد حتی عرق کنم ! همین که صورتمو میشورم زود تمیز میشم :)))) شایدم موهای وِزوزی ای که باید واسه شُستنشون کلی دنگ و فنگ رعایت کنم! از شامپو یک ،شامپو دو بگیر تا ماسک مو ، صابون صورت و صابون بدن تا روغن موی بعد از حموم.... خداییش با این همه عملیات انتظار دارید هر روز برم حموم؟ نه واقعا؟  البته ابن حس حموم نرفتن تو زمستون خیلی تشدید میشه..ولی جاهایی که هوا شرجی باشه تند تند میرم حموم هااااااااااااا مثلا مکه (خاطرات یک حاجیۀ خانوم دیوانه 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 )که رفته بودم ، تا روزی سه بارم میشد که دوش میگرفتم، یه بارم تو حموم بودم که شنیدم هم اتاقیم به اون یکی میگه اه خودشو کشت از بس رفت حموم ...حالا فهمیدید اونجوریا هم نیست که من میگم.. خیلی هم وخیم نیست وضعیتم :)

راستی از وقتی هم پام به خوزستان رسید، از اونجایی که اینجا اصلا و ابدا هوا خاک نمیشه و روی هیچجا هم خاک نمیشینه :| بنده مجبورم برای رفعِ زبریِ پا هفته ای یبارم از سنگ پا استفاده بنمایم! تازه ترشم اینکه نه از اون سنگ پاهای جیگول پیگولی ای که الان تو بازار اومده و اصلا هم بدرد نمیخورن از همین قدیمی هاش که حسابی به کفِ پا یه حالِ اساسی میدن :))


میگن سنگ پا قزوین معروفه! راست میگن عایا؟ :)


حالا یه دوستی دارم حسابی وسواسی، یه نفر اگه بوسش کنه هم باید بره حموم خودشو بسابه! البته منظورم روبوسیه معمولی نیست ها! مثلا اگه شوهرش بوسش کنه بعد احیانا ذره المثقالی از تراوشات دهنِ شوهر بر همسر نهاده شود، همسر باید برود هر چه سریعتر خود را آب بکشد!!! با اینکه دوستم رو خیلی دوست دارم و خیلی دختره خوبیه ولی خدا از این زنها نصیب گرگِ بیابون نکنه :))) 

بچه که بودم ،میخواستم حرص داداشم رو در بیارم یا اینکه دیگه زورم نمیرسید بهش، انگشتم رو میکردم تو دهنم تفی بشه بعد میمالیدم به صورتِ داداشم ، خخخخخخخخ اونم که اون موقع خیلی حساس بود، روزی شونصد بار دستاش رو میشست! خلاصه کلی عصبانی میشد ، چون مقابل به مثل هم رو من جواب نمیداد، من تفی هم میشدم ، خیالی نبود برام :))) البته داداشم الان که بزرگ شده تو هپلیت و چرک و چولی و دهنی مَهنی خوردن، دستِ منو از پشت بسته! :)) ولی هنوزم مواردی پیش میاد که اون چندشش بشه و آزی کثیف خیالش نباشه خخخخخخخخخخخ این بود اعترافاتِ یک هپلی ...

سلام، من آزیتا یک هپلی هستم که از ساعاتی پیش پاکه پاکم :)))))))) بابا حموم بودم دعوام نکنید ...

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۱۰/۲۰
آزیتا م.ز

نظرات  (۲۴)

vayyy mn baraksam yani ag rozi yebar naram hamom mese divone ha misham kolan mn moshkel khod kasif bini daram!!!:-D
Albate be gofte mamanm vase hamine ke alan labe margam chon sarma khordam va dram mimiram va pas farda ham emtehan adabiat daram:(((((((val emroz hichi nakhondam khoda kone gand nazanam faghat lotfan baram doa konid:((((
پاسخ:
تو هم مث همون دوسته منی اون هم خود چاق بینی داره هم خود کثیف بینی و هر روز میره حموم :|

دعا دعا دعا ..... ان شا الله که خوب میشه :)
خخخخخخخ!
عجــــــــــب!!!!
 ب زندگی امیدوار شدم......!
بچه ک بودم مامانم منو با کتک میبرد حموم!!!!!
کاملا جدی میگما.... واقعا کلی دنبالم میکرد....
کتکم میزد .... بعدش زندانیم میکرد تو زیر زمین خونه و تا حموم نمیرفتم نمیذاش برم بیرون!!!!!!!!! خخخخخخخخ
ی همچین کودکی وحشتناکی داشتم!

البت فک کنم چون اون موقه حموم تو زیر زمین بود میترسیدم
الان ک تو خونه س بیشتر میرم!!! خخخخخخخ!!!!!
بیشترم بخاطر موهام .....! چون از موهای چرب ب شدت بدم میاد!!!!!!!!!


وای راجب اون خاطرتم من اگ جای داداشت بودم دارت میزدم...!
من از تف و آب دهن واقعاااااااااا متنفرررررررررررررررممممممممممم..........!
ینی اگ جای اون بودم با فندک موهاتو میسوزوندم!!!!!!!!
خخخخخخخخ خشن شدم!!!! :)

+ بعللههههههه!
اینم بگم عاشق گِل بازی ام ...!
خاک .....!
نیدونم دیه منم هپلی حساب میشم یا نه!!!!!!
آقا منم تو جمع خودتون را بدید !!!!!!!!!
پاسخ:
نه من بچه هم بودم متعادل بودم نه عاشق حموم بودم نه با کتک میرفتم :)))))) منم از موهای چرب بدم میاد ولی موهام بعد از دو هفته یکم تازه چرب میشه خخخخخخخخ

بابا تو چقد خشنی ... منو داداشم یه پا عاشق و معشوق حساب میشدیم باووووووووو ... :)))
 گل بازی هیچ ربطی به طوفانِ خاکی که اینجا هر روز میاد نداره :/

نه دیگه نمیشه زیر یه هفته حموم بری راهت نمیدیم خخخخخخخخخ :))))))))
merC merC merC merC merC
پاسخ:
خواهش خواهش :)
خوش بحالت که عرق نمیکنی. من دو سه روز نمیرم حموم، یک بوی بهشتی ازم متصاعد میشه که دیگه خودم نمیتونم خودمو تحمل کنم :)))

یه دوستی داشتم که میگفت حموم رفتن انگیزه میخواد که ما نداریم. منظورش انگیزه های خاک بر سری بود :))))))))))
پاسخ:
من یادم نمیاد هیچوقت بو گرفته باشم :))) حتی پامم بو نمیده... یه هفته هم یه جوراب رو بپوشم آخ نمیگه خخخخ حالا ببینم خودمو چشم میزنم فردا پام بو گه بگیره خخخخخ

آره واقعا انگیزه میخواد حتی اگه خاک بر سری هم نباشه :)))
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۲:۳۴ آقای شوژ
حاجیه هپلی
:)))))
پاسخ:
خوبه آدمه عیبه کسیو بزنه تو سرش؟ نه خووووووووووبه؟
۲۰ دی ۹۳ ، ۲۳:۲۳ بانوی دریا
کلا از نوشته هات بر میاد یه جورایی شبیه من باشی بقول خودت خداوند در عین بخشندگی و مهربانی انتقام گیرنده ای سخته
نماز میخونی آزیتا ؟؟؟
من کلا از تف و بوس و این چیزا بدم میاد یعنی اگه کسی باهام روبوسی کنه و تف تفی باشه زود میرم صورتمو میشورم کلا مثه همون دوستیت هستم که خدا نصیب گرگ نکنش نصیب یه فرشته شبیه جبرئیل کنش (نیشخند)

اما با همه این تفاسیر زیاد حموم نمیرم بقول خودت نه اینکه کثیف باشم کثیف نمیشم بو نمیگیرم و تا یه هفته نرم خیالی نیست البته توی زمستون
پاسخ:
اتفاقا من از روی کامنتهای تو احساس میکنم ما خیلی باهم فرق داریم :) جالبه تو برعکس فکر میکنی... نه نماز به اون معنی ای که شما مد نظرت هست نمیخونم! باری چی این سوال رو اینجا پرسیدی؟

منم اگه آدمی که خیلی باهام صمیمی نیست بوسم کنه و تف تفیم کنه مطمئنا خوشم نمیاد اما اون دوست من از بوس عاشقانۀ تفی هم فراریه :|

:) خوبه موهبتیه
ایول اتفاقا دیروز داشتم وبتو میگشتم یه جا خاطرات حاجیه خانم شماره 1 رو خوندم بقیه اش رو نیافتم تو کفش موندم 
حالا میبینم همه اش اینجاس بسی خرکیف شدم :)))
پاسخ:
:) همش تو قسمته خاطراته دیگه همون " یادم میاد، که..."
من خیلی عرق میکنم و مام و اینا چاره ساز نبود برام .از عطاری تازگیا پودر ضدعرق گرفتم ، بوی عرق نمی گیرم و تبعا حموم رفتنم هم چند روز یه بار شده اونم بخاطر اینکه موهام چرب میشه . ؛))))
پاسخ:
عه پودره کارسازه؟ چه جالب... دمِ پودره و شما گرم که رفتی سراغِ عطاری :)
اصن فکرشم نمیکردم آزی هپلی باشه ایییییش
منم یاد یه خاطره از بچگی هام افتادم، از حموم فراری نبودم اما مادر خانومیه من که ما رو با ابِ به نقطه ی جوش رسیده حماممون میکرد یعنی پدری ازم درمیومد که نگو و نپرس بعد اون وسط باید نفسم رو در سینه حبس میکردم مث این شناگرا که میرن اعماق استخر پشتک بارو میزنن منتها من این عملیاتو واسه زیر دوش رفتن اجرا میکردم، کافی بود این فرایند یک لحظه عقب جلو شه همون جا همچین کتک هایی میخوردم جانانه... سیلی ِ ابدار که میگن واقعا همون کتکا بود، اخر سر یکبار که دیگه حسابی اشکم در اومده بود ب ماامانم گفتم: واسا من بزرگ بشم تو بچه م بشی همچین بیشگونت میگیرم زیر اب دردت بیاد.... وای یعنی الانم که الانه یادش میافتم خنده م میگیره البته ناگفته نماند گاهی هم گریه م میگیره...
و اما راجع ب چیزی که واگویه کردین باید بگم که من مشکلم کاملا برعکس شماست... روز ب روز داره به وسواسم اضافه میشه دقیقا مث همون دوستتون ک مثالش زدین.. هر یک روز در میون باید برم حمام تازه اونم به مدت 2 ساعت تمام، شب که میشه باید سر تا پامو بشورم برم بخوابم انقدی که مامانم بعضی وقتا مسخره م میکنه و بعضی وقتام کلی حرص میخوره دعوام میکنه، روی رختخوابم به حد غیر قابل وصفی حساسم کسی دستش بهش بخوره یا اگر کسی روی تختم بشینه که دیگه کلا مراسم ختمشو برگزار میکنم... بیشتر از همه هم خودم اذیت میشما چون ارامش ندارم اما تقریبا دو س سالیه اینطوری بد شدم و مدامم بدتر میشم
پاسخ:
:|

وای حموم رفتنت تو بچگی از شکنجه دسته کمی نداشته هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :))))

اینکه من گفتم من کمی افسرده ام و ممکنه این یه مشکل روانی باشه البته که دکتر میرم... ولی این روندی که شما داری نشونه های بیماریه وسواسه بنظرم تا بیشتر از این حاد نشده برو پیش دکتر... وسواس در نوع حاد هم خود شخص مبتلا رو خیلی رنجور و فرسوده میکنه هم باعث رنج اطرافیانش میشه... زودتر به دادش برس :)

+بعد میگم یه اسم بهتر واسه خودت بذار ناشناس خیلی داریم قاطی میکنم
۲۱ دی ۹۳ ، ۰۱:۵۶ ساماناماسان
چندشمان شد خخخ
پاسخ:
:|
:/
\:
:(

۲۱ دی ۹۳ ، ۰۹:۵۷ خانم هموستات
پر رو تر و معروف تر از سنگ پای قزوین هم داریم.مثال بزنم ؟ نه مثال بزنم؟:))
پاسخ:
واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا؟ :))))
پاک پاکم :))))))) خیلی باحال بود 
انگار کمپ ترک اعتیاد باشه :))))
از این سنگ پاها تو بچگی دیدم 
مامان بزرگم استفاده میکرد 
اینکه میگن رو که نیست سنگ پای قزوینه به چه ویژگی سنگ پای قزوین اشاره داره؟ یعنی از سنگ پای قزوین هر چی استفاده کنی کم نمیشه؟ و روی اون شخص هم در همین حد زیاده؟
پاسخ:
عاااااااااااااااااره دیگه NGO هپلیانه تازه پاک شده بود خخخخخخ
این سنگ پاها خیلی خوبن این جدیدا اصلا بدرد نمیخورن من چند مدل از جیگولا داشتم آخر رفتم اینجا عطاریه آقا پیره که دوسش دارم از اینا خریدم :)

احتمالا زین سبب که تو گفتی اون ضرب المثل شکل گرفته :))
آزیییییی اینستا مرا هم فالو میکنی آیا؟ D:
پاسخ:
خب آدرسش چی بید؟ تو منو فالو کردی عایا؟ کدومی؟ :)
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۰ خاموش جون

سلام ازی جون من خیلی وقته خاموش میخونمت ...

عاقا چند وقته میخوام یه چیزی ازت بخوام ولی روم نمیشه ... دیگه ایندفعه که عکستو دیدم دلم پکییییییییییییید :))))))))))))

میشه فک کنی عروسیته بعد ناخوناتو برا عروسیت لاک بزنی ؟!!!هااااان ؟ میشه عایا ؟ !!!! (ایکون چشمای اشکبار )

 

پاسخ:
سلام

:)))))))))))))))))))

خخخخخ باشه سعی میکنم ولی قول نمیدم همین امروز فردا هاااااااااااااا... چون خیلی باید حس بگیرم واسش :))) تو عجله داری؟ چه خواستۀ بانمکی بود :)
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۳۸ بانوی دریا
شبیه از لحاظ نوع پوشش و نگرشمون درباره خدا
شایدم من اشتباه میکنم
یعنی از کسایی نیستم که به خدا بی اعتقاد باشم .ولی خوب همیشه خوش تیپ بودم و به ظاهرم خیلی اهمیت دادم البته باطنمم همینطور . نمیشه توی جمله بیانش کرد

نماز مگه چند جوره ؟؟؟ پنج وعده به اندازه غذا خوردن روزی 17 رکعت واجب . اصل نماز اینه حالا نمیدونم مدل شما چجوریه .
پاسخ:
آها از اون لحاظ :) شاید.. من که تو رو ندیدم ولی تو منو دیدی یجورایی :)

خب از نظر من ظاهر و نوع پوشش ربطی به قبول داشتن خدا یا با خدا بودن نداره، نباید با خدا بودن رو با مذهب قاطی کنیم

گفتم این نمازی که مد نظرته نه دیگه... نماز یعنی نیایش خدا بطور مستمر و روزانه.. خب راههای دیگه هم بجز اینکه گفتی داره

احساس میکنم تو یکم خشنی؟ این احساسه غلطه منه یا واقعا اینطوریه؟
 آزی و هپلـــــی؟؟؟ چه حرفا :))))))
به قول آقای همکار خوشمـــان آمد، خوشمـــان آمد :))) 
بدن چرب نداشتن نعمتیِ بس گران که موتاسفانه من ازش محرومم :/
پاسخ:
خخخخخ :))))
خوشت اومد؟ واقعـــــــــــــــــــــــــــــــا؟ همه که هی ایش ایش کردن :)
اره واقعا قبول دارم
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۵ تنهاترین دختر دنیا...
هپلی...؟؟؟!!!نوچ نوچ نوچ...اصلا توقع نداشتم...خخخخخخخخخخ
مامان منم مثل مادر ناشناس بود،اون اوایل که خودش میبردمون حمام،با سنگ پا و لیف میفتاد به جونمون،به خدا سرخ میشد پوستمون،یعنی میکند پوستمون رو،بعدها که تنها میرفتیم،از حمام میومدیم بیرون نگاهمون میکرد،اگر پوستمون رو نمی کندیم،می زدمون،دوباره میبردمون حمام،پوستمون رو با لیف و سنگ پا و بعد ها یه تکه آجر هم بهش اضافه شد،رو اون آجره سفیدآب میزد،بعد میکشیدش رو پوست دست و پامون،تکون میخوردیم فحش وکتک در انتظارمون بود،الان زمستونا یک روز درمیون حمام میرم،تابستونا هرروز،اصلا هم موهام و پوستم چرب نیست،اما دیگه عادت کردم،کلا خانواده ی بددلی هستیم،هیچکی از لیوان هیچکی آب نمیخوره،اینجوریاست.
پاسخ:
خخخخخخخخ... حالا مونده منو بشناسی :)))
اوه اوه...وای خداروشکر مامانه من اینجوری نبود البته من از 5 سالگی خودم حموم رفتم... ولی یبار با بابام حموم رفتم تو سه سالگی هنوز خاطرش مث کابوس جلو چشممه باید یبار بنویسمش

اووووووووووووه.... بددل خوب نیست خخخ خوش دل بشین :))
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۱۶ مهندس جون
:))) حمام خر است :)))
پاسخ:
تکبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر :)))
عجبی یکی با من همدردی کرد :))))))))))))))


+ولی خدایی حموم خیلی خوبه...
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۱:۲۴ مهندس جون
خاطرات مکه ات برام زنده شد :)))
آزی مکه اگه هوای بد و سوزناکی داره ولی آب خیلی خوبی داره پوست دستت لطیف و قشنگه... بد زمانی رفتی تو اوج گرما بوده زمستون یا عید خوبه
پاسخ:
والا آبشم که شور بود... بنظر من اون پوستت بخاطره آبش لطیف نشده بخاطر رطوبت هوا بوده که لطیف شده بوده مث وقتی که آدم کیش میره و پوستش مث بچه نرم میشه.. چون تو در جایِ خشکی زندگی میکنی :)
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۰:۳۳ بانوی دریا
خشنم و در عین حال شوخم یعنی شوخیام خیلی جدیه به همین لحاظ سعی میکنم زیاد شوخی نکنم چون بیشتر حالت طعنه داره به اونایی که نمیشناسنم برمیخوره

 ولی بازم توی نماز تو سر در نیووردم عبادت و دعا یه چیز دیگه نمازم یه چیز دیگه بیخیال هر جور هستی راحت باش باید مورد قبول خدا باشه
پاسخ:
یعنی فقط مسلمونها نماز میخونن و خدا رو نیایش میکنن بقیه مردم ول معطلن عایا ؟ :)) بی خیال...

راستی از لحاظ خشونت اصلا شبیه هم نیستیم :)))))))
۲۲ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۰ مهندس جون
اره حمام خوبه ادمو از شر موهای چرب نحات میده خخخخخ 


اری شاید نیست رطوبت تو این منطقه ما زیاده پوستمون همیشه مرطوبه خخخخخ 
پاسخ:
آری آری...
منطقه شما که اصن کولاکه رطوبته :))
 :)
پاسخ:
(:
از سنگ پای قزوین یه چیز معروفتر وجود داره از لحاظ زبری و سوراخ های سطح اون.. اونم چرم همدانه! 
من این ضرب المثل "رو که نیس، سنگ پای قزوینه" تغییر دادم و تبدیل کردم به "از سنگ پای قزوین رد کرده و شده چرم همدان!"
پاسخ:
بابا چرمه همدان اونقدرهام بد نیست اتفاقا من سال ٨٥ یه دستکش چرم زرشکی از همین خریدم هنوزم دارم استفاده میکنمش ، زبر هم نیست به همین سوی چراغ :))))
والا من هیچ کدومشون رو ندیدم نه سنگ پای قزوین رو نه چرم همدان رو فقط ازشون استفاده مفید به عمل میارم موقع حرف زدن! به همین برکت قسم!!! :))
پاسخ:
عه!؟ چرمه همدان بد نیست بابا، بی انصافیه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">